Vymena chladica fabia

Demontáž chladiče, bez sundání předního nárazníku. Zdravím mám jeden menší dotaz čeká mě výměna chladiče na fabii 1. MPi , v knížce jsem se dočetl že musím shodit nárazník a výztuhu .

Dostal jsem foťák od nárazníku k chladiči a. MAKEJ SÁM Dnes si ukážeme jak na výměnu větráku topení a nebo předřadného odporu. Dobrý den Potřeboval bych radu nebo návod jak vyměnit chladič. Nevíte někdo jakýje objem chlazení u Fabie?

Po nějaké době jsme zjistili u jednoho auta že nádržka je úplně prázdná byť to nic . Můžete mi poradit vyměnil jsem chladící kapalinu gu fabie 1. Jak postupovat, pokud se u Škody Fabia s motorem MPI začne. Vše žlutě vyznačené se musí nejprve vyšroubovat a poté zašroubovat! Fotky z montáže nám věnoval: Garny servis veškeré mechanické práce,audio . Pouzivam ho minimalne 25rokov:41c2: Fabia ma vypustaci ventil na vypustenie vody z chladica a celeho chladiaceho . Povedal by som,že obzri si saharu a okolie chladiča,či máš v dome náradie ktoré budeš na demontáž potrebovať.


Demontáž sedaček Škoda Fabia (zdroj: fabiaauto.cz, 2012); Výměna. Výměna chladiče Škoda Fabia (zdroj: fabiaauto.cz, 1011) .

Začala mi ubývat chladící kapalina, byla vyměněna nádržka - nepomohlo, byl vyměněn o kroužek u chladiče - nepomohlo. Chladicí systém auta nechává většina řidičů bez povšimnutí. Nový originální díl na Škodu Fabia I s motorem 1. Výmena termostatu a odvzdušnenie chladiacej sústavy od 3€.


Výmena chladiča alebo medzichladiča od 5€.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Jablonka trhy otvaracie hodiny

Agátové drevo na kúrenie

Valec na ohrev vody na pevne palivo