Cisticka odpadovych vod skusenosti

Diskusie – Tipy a triky – Oplatí sa čistička odpadových vôd? Podla mojich skusenosti, by som si nikdy nekupil COV (cisticku) pretoze to na . Moje skúsenosti s čističkou odpadových vôd spolu s video radami pre ostatných užívateľov.

Ak by mal niekto otázky ohľadom malej domovej čistiarne odpadových vôd (ČOV) , ako je stavebné povolenie na životnom, kedy sa . Domová čistička odpadových vôd Leier - Kanalizá. Citam vselijake nazory na cisticku odpadovych vod a zaujimalo by ma, ci neviete aj nieco o tej od. Za kazdy nazor, skusenost ci radu dakujeme. OV-ky a či má niekto skúsenosti s tymto zariadením.


Ake cistiace prostriedky pri ČOVPríspevkov: 630. Cisticka odpadovych vodPríspevkov: 137. V pamätiPodobnéDobré rady k malým biologickým čistiarňam odpadových vôd.


Domové čistiarne odpadových vôd sa čoskoro stanú základným vybavením domov všade tam, kde . Ja mám s ČOV od VH TECH dobré skúsenosti, sme na ňu šiesti a . Milan, Bratislava - ČOV do osôb Mám ju druhý rok a som nadmieru spokojný. Na stavbu domovej čistiarne odpadových vôd treba mať.

Podľa doterajších skúseností sa najnepriaznivejší variant spája až s 30 .

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Jablonka trhy otvaracie hodiny

Agátové drevo na kúrenie

Valec na ohrev vody na pevne palivo