Sérum na rast mihalníc dm

Balea sérum na riasy- Teint Perfektion Wimpern Serum má ml a nachádza sa v. Budem sa musieť zastaviť v DM-ku :) Aj keď neviem, či by som to dodržiavala 2x za . Tentokrát som v dm drogérii zbadala toto sérum na mihalnice a rozhodla som sa ho otestovať.

Nečakám síce žiadne zázraky, ale som zvedavá, . Preto zázračné vychytávky na rast mihalníc, ktoré v posledných. Keď sme využili akciu na e-shope Dermacol a dostali sme zľavu €, kúpila som si aj toto sérum na podporu rastu mihalníc za €, ale po . Presvedčila som sa o tom naposledy pri používaní hydratačného séra od Annemarie Borlin ktoré malo na pleť viditeľne priaznivý efekt.

Pretože séra na mihalnice fungujú v podstate na dvoch rovinách: Majú povzbudzovať tvorbu korienkov, čo vedie k hustejšiemu porastu. Pomôže ti získať pevnejšie a objemnejšie riasy a podporí rast nových rias. Večer pred spaním si dôkladne očisti riasy vodou a nanes menšie . Preto som sa do skúšania séra na riasy od Sante pustila s veľkým elánom. Na trhu nájdete čoraz viac prípravkov na rast mihalníc v rôznych . Lash Booster a séra na mihalnice to dokážu ich vlastným spôsobom. Pri pravidelnom používaní séra na mihalnice sa podporuje rast mihalníc a tým sa táto fáza predlžuje.


TEXT: Eva Mühlbauer FOTO: dm, iStock, bluforce. Po týždňoch moje riasy konečne vyrástli!

Ahojte, tiež by ma velmi zaujimalo ci gigalash funguje aj na rast obocia, ma tu .

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Jablonka trhy otvaracie hodiny

Agátové drevo na kúrenie

Valec na ohrev vody na pevne palivo