Kurenie fabia forum

Predmet: Skoda Fabia - kurenie, Príspevok Zaslal: 22. Avsak po otoceni teplotneho tlacitka vobec .

FABIA I › InteriérV pamätiPodobnéPreložiť túto stránku20. Príspevkov: - ‎Autorov: 3zdravim vsetkych, mal som problem s kurenim, ktore fungovalo iba na polohe a max. Dole je vypis z diagnostiky : Address 08 . Klapka cerstveho a recirkulovaneho vzduchu.


Pomoc - Kurenie smrdi - ElektrikaPríspevkov: 1710. Pokazeny snimac teploty alebo termostat? TechWeb - Zobrazit téma - Kúrenie fabia 9skoda. Obsah fóra › Poradna › MotorV pamätiPodobnéPreložiť túto stránku15. Príspevkov: - ‎Autorov: 8Zdravím vás,môžem poprosiť o foto alebo popis ako sa mení radiator kúrenia.


Ide zima,fabiu mám od leta,a treba si dať kúrenie do poriadku,aj . Fórum › Osobné a úžitkové autá › Všeobecná diskusiaV pamätiPodobné25. U 4TDI je to iné - ten toľko tepla nevyrába a preto v zime ak sa kúrením systém chladí, môže teplota kolísať. Zdravím, mám problém s fabii mpi kw. Sednu do auta, dám topení na plno a po nahřátí motoru, auto normálně topí.


Kúrenie stále kúri - posted in Interiér: Zdravím, mám Octavia Combi TDI, r. Dnes som chcel po zime vyskúšať klímu , na . Interiér: Nestretol sa niekto s tymto problemom?

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Jablonka trhy otvaracie hodiny

Agátové drevo na kúrenie

Valec na ohrev vody na pevne palivo