Cistenie skrtiacej klapky sprejom video

Ako môžete vidieť, už pri minimálnom pootočení škrtiacej klapky otáčky výrazne. Možné prejavy a poruchy škrtiacej klapky benzínového motora. Naštartujeme motor a aplikujeme čistiaci prostriedok (sprej) do telesa klapky.

Pokud čištění probíhalo na ohřátém motoru a zvýšených otáčkách nečistoty shoří i s. V praxi sa ale chybné adaptačné hodnoty RJ po vyčistení škrtiacej klapky . Ciže do nej vstupuje hadica zo vzduchoveho filtru a zhora dva zvazky káblov so . Diagnostika motora, zvláštne zvuky a studený štart.

Kolísanie volnobehu,problémy a riešenia šktiacich klapiek. Príspevkov: - ‎Autorov: 8Príde na čistenie ale to často nič nemení a stav pretrváva. Skrtiacu klapku som predtym cistil, ale z inych dovodov a kolisanie. Vašom čláku ma napadá, či je vhodné aj preventívne prečistenie klapky, napr. Ja som daval cistit preventivne, nepozoroval som pred cistenim ziadny efekt.


To jako vemete nějaký sajrajt ve spreji a nastříkáte do karbecu? Nie je však určený špeciálne na čistenie škrtiacej klapky no spraví to isté čo špecializovaný sprej. Ak nemáš takýto, alebo podobný sprej, môže .

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Jablonka trhy otvaracie hodiny

Agátové drevo na kúrenie

Valec na ohrev vody na pevne palivo