Oprava olejovej vane

Zdravim Vas, chcel by som sa spytat, kde, resp. Sada slúži na narezanie nového závitu a montáž oceľovej závitovej vložky miesto pôvodného poškodeného závitu v hliníkovej olejovej vani. Prasklá olejová vana :: Motorkářské fórum.

Jedna z nočních můr která mne na mém vozidle provázela byla orezlá olejová vana. Mam praskunut olejovu vaňu, podarilo sa mi ju chytiť minule :? Je to malička prasklina a netečie z nej olej prudom ani nekvapka každych 15 . Zdravim,jde nějak opravit na olejove vaně-hlinikova vypouštěci šroub,měl jsem to v.

Oprava zavitu sa robi bez demontaze ol. Pokud by byla olejová vana z plechu, pravděpodobně by se jen deformovala, ale hliníková slitina bohužel i po menším nárazu praskne.

Renault Laguna - prerazena olejova vana. Podarilo sa mi prerazil olejovu vanu a olej hned vytiekol. Servis v BA - strhnutý závit na olejovej vaniPríspevkov: 157.


Dneska jsem měnil olej a zjistil, že mám potrhanej závit na vypouštěcím šroubu. Nějak jsem to dotáhl a doufám, že to nepoteče, ale příští výměnu. Vidím tu dosť dopytov na olejovú vaňu, fakt je na takom mieste, kde od kolies dostáva aj dávky blata s kamienkami, takže prehrdzavie zvonku.


Výbrúsené diely pre auto veterán pred zváraním a po oprave. Oprava držiaku na bloku motora u klienta v autoservise. Zdravím,možu svařovat olejovou vanu přímo na autě aniž bych jí sundával?


Mám tam menší prasklinku a nechce se mi sundávat celá olejová . Zvoľte druh služieb, značku, model automobilu a získajte cenovú ponuku autoslužieb od niektorého z 10autoservisov na území celého štátu.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Jablonka trhy otvaracie hodiny

Agátové drevo na kúrenie

Valec na ohrev vody na pevne palivo